I Bring Research Testshopping får du svar på:

  • Nätbutikens startsida - de vanligaste fallgroparna på mobilen!
  • I kassan - hur du förbättrar presentationen av leveransvalen och hur du beskriver hemleveranser så de inte skrämmer bort dina kunder
  • Träsket med villkor - så undviker du att dina kunder hamnar där
  • Aviseringar - som funkar fint eller inte funkar alls…
  • Returservicen ifrån nätbutiken - Vad hissades? Vad dissades?
  • Så var upplevelsen för konsumenterna - följ deras omdömen steg för steg genom nätshoppingen, med bildexempel.  

Ladda ner rapporten nu!

Vad är Bring Research?

  • Regelbundna användarundersökningar bland nätshoppare
  • Sverige, Norge och Danmark
  • Både nätundersökningar och djupintervjuer
  • Minst 1000 personer per land deltar i varje nätundersökning
  • Genomförs i samarbete med analysföretaget Ipsos
  • Målet är att du ska lära känna de skandinaviska näthandelskunderna