Vanliga frågor om spårning

  • Mitt paket har inte kommit fram, vad kan det bero på?

    Förseningar av ditt gods kan t.ex. ha orsakats av att fel adress använts, att det står boxadress istället för gatuadress, bristfällig emballering, bristfällig dokumentation vid förtullning eller att en del företagsnamn låter som en privatperson (för att undvika detta, använd ordet firma, AB eller liknande).

    Är du privatperson och ska ta emot ett paket som inte kommit fram - kontakta i första hand företaget som du ska motta paketet ifrån. Har du frågor om en hemleverans kan du kontakta oss på 08-120 245 40 och om du söker ett brevlådepaket når du mottagarservice på 0200 - 211 911 eller via det här formuläret.

    Är du kund till Bring och har skickat ett paket som inte har kommit fram, sök först via Mybring, behöver du ytterligare hjälp kontakta oss på cs@bring.com eller 020-765 000 så hjälper vi dig.

     

  • Hur gör jag för att reklamera skadade eller försenade försändelser?

    Är du mottagare- kontakta i första hand företaget som har skickat varan.

    Är du avsändare och har en försändelse som skadats, försenats eller förlorats pga. vår hantering, kan du göra en reklamation. Fyll i ett av de formulär som finns listade på vår kundservicesida så återkommer vi till dig.

  • Vad gör jag om Bring sökt mig med lapp i porten?

    Vår brevbärare har inte hittat ditt namn och därför inte kunna dela ut din post. För att vi ska kunna dela ut din post behöver vi kompletterande uppgifter. Klicka här för att fylla i ett formulär eller ring vår mottagarservice på 0200-211 911.

  • Jag vill spåra mina leveranser med hjälp av appen. Hur gör jag det?

    Här laddar du ner appen för Iphone
    Här laddar du ner appen för Android

    Spårningsappen är till för dig som är privatperson och dina leveranser. När du registrerar dig med mobilnummer och e-post hittar vi automatiskt paket som är på väg till dig. För att kunna göra det krävs det att den du beställt av har registrerat ditt mobilnummer eller din e-postadress. Vi kontrollerar alltså hela tiden om det är något paket på väg till dig och uppdaterar status i din spårningsapp.

    Läs mer om appen och dess villkor här.

  • Hur gör jag för att meddela Bring att vi har en ny portkod?

    Du kan använda följande formulär eller ringa vår mottagarservice på 0200 - 211 911 eller maila oss på mottagarservice@bringcitymail.com.

  • När delar ni ut post till mig?

    Använd sökfältet högst upp på den här sidan, bredvid Bring-logotypen, och sök efter ett postnummer eller en postort så visas vilka dagar vi delar ut post till dig.

  • Vad ska jag göra om jag får fel post?

    Ring oss på telefon 0200 - 211 911 måndag - fredag kl. 08:30-17:00 eller så kan du maila oss på mottagarservice@bringcitymail.com så kontrollerar vi vilka adressuppgifter vi har om dig. Det är också bra om du kan ange vilken dag felutdelningen har skett, vad det är för post samt om det står något skrivet eller stämplat på försändelsen.

  • Min eftersändning/lagring fungerar inte, vad ska jag göra?

    Kontakta adressändring på telefon 020 97 98 99 så kontrollerar de att din adressändring stämmer och informerar oss och övriga postoperatörer om det inträffade.

  • Vad gör jag om min post inte har kommit?

    Om du saknar post är det viktigt att du kontaktar oss så att vi kan kontrollera vilka adressuppgifter som vi har om dig. Vi kontrollerar även att det utskick som du saknar går via oss. Du kan gärna kontakta oss på 0200 - 211 911 eller fylla i det här formuläret så hjälper vi dig.