Spåra paket

Här kan du spåra ett paket som du har skickat eller som är på väg till dig.

Spåra ditt paket med kolli- eller referensnummer

ex. CT123456789NO

Vanliga frågor om spårning

  • Hur spårar jag mitt paket?

    Skriv ditt kolli – eller referensnummer i rutan högre upp på sidan. Ditt kolli – eller referensnummer hittar du oftast i din orderbekräftelse som du fått via mail eller sms.

  • Mitt paket har inte kommit fram, vad kan det bero på?

    Förseningar av ditt gods kan t.ex. ha orsakats av att fel adress använts, att det står boxadress istället för gatuadress, bristfällig emballering, bristfällig dokumentation vid förtullning eller att en del företagsnamn låter som en privatperson (för att undvika detta, använd ordet firma, AB eller liknande).

    Är du privatperson och ska ta emot ett paket som inte kommit fram - kontakta i första hand företaget som du ska motta paketet ifrån. Har du frågor om en hemleverans kan du kontakta oss på 08-120 245 40 och om du söker ett brevlådepaket når du mottagarservice på 0200 - 211 911 eller via det här formuläret.

    Är du kund till Bring och har skickat ett paket som inte har kommit fram, sök först via Mybring, behöver du ytterligare hjälp kontakta oss på cs@bring.com eller 020-765 000 så hjälper vi dig.

     

  • Hur gör jag för att reklamera skadade eller försenade försändelser?

    Är du mottagare- kontakta i första hand företaget som har skickat varan.

    Är du avsändare och har en försändelse som skadats, försenats eller förlorats pga. vår hantering, kan du göra en reklamation. Fyll i ett av de formulär som finns listade på vår kundservicesida så återkommer vi till dig.

  • Jag vill spåra mina leveranser med hjälp av appen. Hur gör jag det?

    Här laddar du ner appen för Iphone
    Här laddar du ner appen för Android

    Spårningsappen är till för dig som är privatperson och dina leveranser. När du registrerar dig med mobilnummer och e-post hittar vi automatiskt paket som är på väg till dig. För att kunna göra det krävs det att den du beställt av har registrerat ditt mobilnummer eller din e-postadress. Vi kontrollerar alltså hela tiden om det är något paket på väg till dig och uppdaterar status i din spårningsapp.

  • Var finns mitt inrikesgods?

    Om du har ditt fraktsedelsnummer/sändningsnummer kan du använda fältet ovan för att göra en godssökning. 

    Hittar du inte den i godssökningen kan du rniga vår trafikkundtjänst 010- 207 19 99 (ha gärna ditt fraktsedelsnummer eller sändningsnummer redo så är det lättare för oss att hjälpa dig)