Låt kunden välja - erbjud flera olika leveransalternativ!

Visste du att hälften av alla nätkunder vill kunna välja mellan olika leveransalternativ? Det betyder att du måste erbjuda flera olika typer av leveranssätt i din checkout för att tillgodose det dina kunder vill ha!

Vill du sälja mer?

Erbjud kunden flera olika leveransalternativ

Prata med oss om hur du kan erbjuda dina kunder flexibla och gröna leveranser

Resultatet från vår konsumentrapport Bring Research visar en tydlig trend, efter pandemin önskar fler konsumenter att ha olika leveransalternativ när man handlar på nätet. 

Varför ska du välja Bring?

  • Med vårt stora nätverk är det enkelt för dig att sälja varor i hela Norden. 
  • Vår ambition är att bli den grönaste logistikleverantören genom exempelvis fossilfria leveranser, ny teknik och partnerskap. Läs mer om vårt hållbarhetsarbete här
  • Vi är en helhetspartner som erbjuder flera olika typer av leveransalternativ så att du kan tillgodose dina kunders behov.
  • Genom lång erfarenhet inom branschen är vi en trygg och pålitlig partner.
  • Vi erbjuder enkla, smidiga och flexibla lösningar/tjänster för dig och dina kunder.

Har du frågor?

Sagt av våra kunder:

Hemleverans är det bästa leveransalternativet för våra kunder då produkterna kommer fram i tid, hem till mottagaren och med liten risk för att paketet är skadat eller bortkommet. Det är en enkel, smidig och krångelfri lösning för oss

Felicia Sökare, retail coordinator på Chanel Sweden AB.

– Det viktigaste för oss är den frihet kunderna får med Paket till ombud. Brings stora nätverk av paketombud gör våra kunder positivt inställda till att själv kunna välja vart de ska hämta sina paket, säger Oliver B. Jørgensen, ägare av Ejvinds Bageri (ejvinds.dk).

– Paket i postlådan är ett av de mest prisvärda leveransalternativen i branschen. Det är enkelt för våra kunder att få varan levererad (i sin egen postlåda) utan att de själva måste vara hemma, säger Stian Grytten, VD på bystrikk.no

- Paketbox är det största som är hänt inom ”last mile” under de senaste 20 åren, säger Ørnulf Kiær, Digital chef hos Elektroimportøren 

 

För dig som vill läsa mer om miljö och leverans: