Hemleverans – skaffa dig en konkurrensfördel redan idag
Sätt dina kunder först och ge dem den flexibilitet och valfrihet de vill ha när de handlar på nätet. Ett och samma leveransalternativ är inte alltid det optimala för alla. Visa därför dina kunder att du har lyssnat på och förstått deras behov genom att ge dem möjligheten att få sina varor levererade på deras villkor.
Se till att erbjuda hemleverans för dina kunder
Vill du veta mer? Hör av dig till din kontaktperson hos Bring eller kontakta oss så kan vi hjälpa dig. Du kan också få veta mer om vår hemleveranstjänst genom att klicka på knappen nedan.
En mer flexibel hemleverans i Sverige
Vår mer flexibla hemleveranstjänst kommer med många fördelar. Som till exempel fler leveranser med fossilfria drivmedel, ett förbättrat digitalt gränssnitt med kortare tidsfönster, leverans dagtid, kvällstid, och på helger, spårning av paket i realtid och möjlighet att välja leveransdag och tidsfönster för leveransen.
Gör du de här hemleveransmisstagen?
Hemleverans har blivit ännu viktigare för kunder som handlar på nätet. Utan tillräcklig information kan de däremot bli osäkra och välja en annan webbutik. De här tre felen bör du undvika.
Våra olika leveransalternativ inom Norden
Din kunds köpupplevelse är mycket viktig för din webbutik. Något du inte får glömma är att köpupplevelsen fortsätter hela vägen hem till mottagaren. Därför hänger den mycket på att leveranserna är snabba och flexibla, samt levereras med mindre klimatpåverkan.