Vi levererar hela vägen hem till dig

Vi erbjuder bekväm hemleverans direkt till din dörr, oavsett om du är hemma eller inte. Flera alternativ finns för att anpassa leveransen efter dina behov.

Bringbud levererar TV

 

Vi kör hela vägen hem till dig

Har du klickat hem något fint på nätet? Perfekt, vi ser till att det hamnar rakt utanför din dörr! 

Om tiden inte riktigt räcker till för att hämta ditt paket hos ombudet eller i paketboxen, kan du istället välja att få det hemlevererat. Vi ger dig flera alternativ – så du kan välja det som passar bäst för dig.

När du shoppar på nätet kan du i kassan oftast välja att få det levererat hem. Du får ett sms, eller avisering i appen, när din leverans är på väg och där kan du välja dag och tid som passar dig bäst. Sedan kommer vi, med paketet, hela vägen hem till dig. Och du kan följa resan längs vägen, signering sker oftast digitalt.

Hemleverans när du inte är hemma?

Inga problem!
Vill du hellre att vi ställer paketet utanför dörren även om du inte är hemma? Självklart fixar vi det också. Vi erbjuder flera olika hemleveransalternativ så att du alltid kan välja det som passar dig bäst. Ge oss ett ok så lämnar vi paketet där du vill – kanske bakom blomkrukan på verandan?

Hur funkar det då?

Du får ett sms eller avisering i vår Bring-app när ditt paket är på väg, och där kan du välja om vi ska lämna det vid ytterdörren även om du inte är hemma. Du kan följa paketet i realtid och hela resan uppdateras längs vägen.

Frågor och svar om våra hemleveranser

  • När du handlar i en webbutik väljer du i checkouten att få det levererat hem. Du får sedan ett sms med en länk, där du kan välja dag och tid för leveransen. Du blir också aviserad under vägen och kan spåra ditt paket. Signering sker oftast digitalt.

  • Ja, vi levererar hela vägen hem till dig! Det är ett bekvämt alternativ för dig som inte har möjlighet att hämta ditt paket hos ombudet eller i en paketbox.

  • Ja. Om du vill kan vi ställa paketet utanför din ytterdörr när du inte är hemma. Du gör ett aktivt val för detta via länken i sms. Du kan även välja en specifik plats, exempelvis bakom en blomkruka.

  • Om paketet inte finns utanför dörren eller i brevlådan, vänligen kontakta vår kundservice.

  • Tyvärr har vi inte möjlighet att specificera leveranstiden för paket med leveransfönster 8–17.

  • Det kan till exempel bero på att leveransadressen är ofullständig eller att paketet blivit felsorterat. Vänligen kontakta kundservice för mer information.

Vill du hellre prata med någon på Kundservice?

Ring oss på +46 770 11 33 00.  

Du kan även chatta med oss.

Finner du inte svar på din fråga?

Här hittar du information om hur du hämtar och returnerar med Bring.