En mer flexibel hemleverans i Sverige
Vår mer flexibla hemleveranstjänst kommer med många fördelar. Som till exempel fler leveranser med fossilfria drivmedel, ett förbättrat digitalt gränssnitt med kortare tidsfönster, leverans dagtid, kvällstid, och på helger, spårning av paket i realtid och möjlighet att välja leveransdag och tidsfönster för leveransen.

Vill du veta mer om vår hemleveranstjänst?
Hör av dig till din säljkontakt på Bring eller kontakta oss här.
Hemleverans – skaffa dig en konkurrensfördel redan idag
Sätt dina kunder först och ge dem den flexibilitet och valfrihet de vill ha när de handlar på nätet. Ett och samma leveransalternativ är inte alltid det optimala för alla. Visa därför dina kunder att du har lyssnat på och förstått deras behov genom att ge dem möjligheten att få sina varor levererade på deras villkor.
Gör du de här hemleveransmisstagen?
Hemleverans har blivit ännu viktigare för kunder som handlar på nätet. Utan tillräcklig information kan de däremot bli osäkra och välja en annan webbutik. De här tre felen bör du undvika.
Så gör du det lätt för dina kunder att handla stort och tungt
Säljer din webbutik stora och tunga varor? Har du då ordnat för dina kunder så att det blir enkelt och flexibelt hela vägen - från beställning till leverans? Många nätkunder köper stora eller tunga föremål. Så som vitvaror, möbler för både inomhus- och utomhusbruk, eller sportutrustning som cyklar eller skidor.