Så sparar du tid med en standardadress i Mybring

Om du ofta använder samma avsändare är det en god idé att sätta en standardadress i adressboken i Mybring. Genom att använda en standardadress sparar du tid varje gång du beställer en sändning eftersom avsändaruppgifterna redan är ifyllda.

Sätt en standardadress i adressboken

  1. Klicka på "Beställning" och välj "Adressbok".
  2. a) Om kontakten redan finns i adressboken, leta upp kontakten och klicka på pennan. Välj "Sätt som standard adress" och klicka på "Uppdatera kontakt".

b) Om du vill sätta en ny kontakt som standard adress väljer du "Lägg till kontakt". Fyll i fälten och välj "Sätt som standard adress". Klicka på "Lägg till kontakt". 

När du har satt en standardadress kommer avsändaruppgifterna att vara ifyllda varje gång du beställer en sändning under "Ny beställning" och upphämtning under "Ny upphämtning". För returbeställningar kommer din standardadress att anges i mottagarfältet.