Til hovedinnhold

Ett ombudsnätverk för hela Sverige och Norden

Få åtkomst till ett ombudsnätverk som når hela Sverige och Norden! Att hämta ut sitt paket hos ett ombud är det leveranssätt som de flesta som handlar på nätet föredrar. För att möta den ökande näthandeln har vi därför byggt och lanserat ett eget ombudsnätverk med 100% täckning i Sverige.


Ta del av vårt nya ombudsnätverk och kom närmare dina kunder genom någon av våra 1700 ombud. Med vårt ombudsnätverk erbjuder vi er en bättre och mer solid logistikuppsättning av hög kvalitet. Låt oss berätta mer om fördelarna med vårt ombudsnätverk.

Vill du ha mer information? Klicka här så kontaktar vi dig.

100% täckning i Sverige och Norden

Med våra 1700 ombud finns vi där dina kunder bor, befinner sig och passerar dagligen, oavsett vart de bor i Sverige. Från Karesuando i norr till Trelleborg i söder. Det ger dig som kund hos Bring en totaltäckning för paketutlämning i både Sverige och i hela Norden. Här kan du söka efter och se vart alla våra ombud finns.

Vi finns på platser som gör det enkelt och smidigt för mottagarna att beställa och få snabba leveranser precis dit de vill. Det ska inte vara jobbigt att hämta paket.

Mona Zuko, chef på Bring för B2B och e-handelstjänster i Sverige, Danmark och Finland

Med kunden i fokus

Slutkundens krav är utgångspunkten när vi utvecklar våra tjänster, men givetvis spelar även nätbutikerna en viktig roll. Våra tjänster ska vara marknadsledande, värdeskapande och enkla att integrera i nätbutiken.

- Det är inte bara slutkunden som måste kunna lita på att paketet kommer fram som utlovat, även e-handlaren måste känna sig trygg i att vi förvaltar leveransen på absolut bästa sätt, säger Mona.

Få möjlighet till bland annat:

  • Snabbare ledtider från order till leverans.
  • Senare upphämtningstider.
  • Inget krav på försorteringar.
  • Flexibla returlösningar.
  • Spårning – dina kunder kan följa paketets väg från dig till ombudet.
  • Legitimering med hjälp av BankID.
  • Utlämning med hjälp av QR kod vid hämtning av paket.

Vill du veta mer om vårt nya ombudsnätverk?


Hör av dig till din säljkontakt på Bring eller kontakta oss här.