Til hovedinnhold

Nytt ombudsnätverk i Sverige

För att möta den ökande handeln på nätet och realisera vår tillväxtplan i Norden bygger och lanserar vi ett eget ombudsnätverk som ger oss en 100% täckning i Sverige och Norden från den 31 mars 2020.


Med expansionen av det svenska ombudsnätverket kan vi nu erbjuda våra kunder en bättre och mer solid logistikuppsättning av hög kvalitet och med möjlighet till bland annat:

  • Snabbare ledtider från order till leverans.
  • Inget krav på försorteringar.
  • Flexibla returer och returlösningar.

Med kunden i fokus

Det nya nätverket ger oss fundamentet att utveckla både marknadsledande tjänster och digitala lösningar som möter slutkonsumentens önskemål när de handlar på nätet, för att ge bästa möjliga mottagarupplevelse tillsammans med våra kunder.

100% täckning

Det nya ombudsnätverket kommer till en början bestå av ca 1 700 ombud från Karesuando i norr till Trelleborg i söder. Det ger oss en totaltäckning i både Sverige och Norden. 

Etableringsplan

Etableringen av det nya nätverket inleddes i början av oktober 2019 då det första paketet, med gott utfall, passerade genom vårt nätverk och ut till ombud för leverans till slutmottagare i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala.

I mitten på januari utökades nätverket i följande städer: Nyköping, Eskilstuna, Västerås, Borås, Halmstad och Helsingborg. Innan den 31 mars kommer en fullskalig etablering av Brings nya ombudsnätverk stå klart för hela Sverige.

Har du frågor om vårt nya ombudsnätverk?


Hör av dig till din säljkontakt hos Bring.