Ett ombudsnätverk för hela Sverige och Norden

Få tillgång till ett ombudsnätverk som når hela Sverige och Norden! Att hämta ut sitt paket hos ett ombud är det leveranssätt som de flesta som handlar på nätet föredrar.

Med vårt ombudsnätverk erbjuder vi dig en bättre och mer solid logistikuppsättning av hög kvalitet, som även låter dig komma närmare dina kunder. Låt oss berätta mer om fördelarna med vårt ombudsnätverk.

Vill du ha mer information?

Klicka här och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

100% täckning i Sverige och Norden

Genom vårt heltäckande ombudsnätverk finns vi där dina kunder bor, befinner sig och passerar dagligen, oavsett vart de bor. Det ger dig som kund hos Bring en totaltäckning för paketutlämning via våra 7500 utlämningsställen i både Sverige och i hela Norden.

Vi finns på platser som gör det enkelt och smidigt för mottagarna att beställa och få snabba leveranser precis dit de vill. Det ska inte vara jobbigt att hämta paket.

Mona Zuko, chef på Bring för B2B och e-handelstjänster i Sverige, Danmark och Finland

Med slutkunden i fokus

Våra tjänster ska vara marknadsledande och enkla att integrera i nätbutiken, och slutkundens krav är utgångspunkten när vi utvecklar våra tjänster. Vårt mål är att erbjuda våra kunder och mottagare en total flexibilitet. I en hektisk vardag där det ofta blir ändrade planer är det viktigt att vi kan erbjuda mottagarna flexibla leveransalternativ.

- En mottagare ska kunna få sitt paket hur, som och när det passar dem bäst, på ett hållbart sätt. Det är därför vi kan erbjuda mottagarna omdirigering av sin ombudsleverans till en hemleverans i Sverige. Det är vi ensamma om på den svenska marknaden, säger Mona.

Fossilfria leveranser in i framtiden – redan år 2025

Oavsett om paketet ska levereras hem eller till ett ombud, ser vi till att du och dina kunder får hållbara leveranser när, hur och som ni vill ha dem, genom hela leveranskedjan.

Vårt miljömål är att alla våra leveranser ska vara fossilfria redan år 2025. Från september 2020 är alla våra paketleveranser fossil- eller utsläppsfria från terminalerna i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping hem och till ombud.

Läs mer om vårt hållbarhetsarbete

Vår ombudstjänst ger er möjlighet till bland annat:

  • Snabbare ledtider från order till leverans.
  • Senare upphämtningstider.
  • Inget krav på försorteringar.
  • Omdirigering – dina kunder har möjlighet att enkelt styra om en ombudsleverans till en hemleverans fram tills att paketet lastas för utkörning.
  • Spårning – dina kunder kan följa paketets väg från dig till ombudet.
  • Flexibla returlösningar.
  • Legitimering med hjälp av BankID.
  • Utlämning med hjälp av QR-kod vid hämtning av paket – möjliggör att någon annan kan hämta paketet åt mottagaren.

Vill du veta mer om vårt heltäckande ombudsnätverk?

Hör av dig till din säljkontakt på Bring eller kontakta oss här.