Så skapar du kundtjänstärenden direkt i Mybring

Så skapar du kundtjänstärenden direkt i Mybring

Med vår kundtjänstlösning i Mybring kan du själv skapa ärenden på ett snabbt och översiktligt sätt när det passar dig. Om du vill få uppdateringar om ärenden via e-post kan du enkelt välja det.

Svart-vit bild på laptop, på skärmen visas Mybring

I Mybring hittar du alla ärenden knutna till ditt kundnummer oavsett om de har anmälts via telefon, e-post, bring.se eller mybring.com.

Skapa ett kundtjänstärende

  1. Klicka på "Kundservice" och "Skapa ärende".
  2. Fyll i formuläret så detaljerat som möjligt. Genom att välja rätt kategori och rätt typ av förfrågan ändras fälten i formuläret så att du kan lämna den information vi behöver och få svar så snabbt som möjligt.
  3. Om du vill få uppdateringar om ärendet via e-post kryssar du för "Prenumerera på ärendeuppdateringar".
  4. Klicka på "Skapa ärende".

När ärendet skickats in får du en bekräftelse på att ärendet har skapats. Du ser också ärendet i ärendelistan.