Så kan du se och behandla kundtjänstärenden i Mybring

Så kan du se och behandla kundtjänstärenden i Mybring

I Mybring kan du se, svara på och ladda ner alla kundtjänstärenden som ditt företag har registrerade hos Bring.

Svartvit bild på laptop med Mybring på skärmen

Se ärendelistan

  • Du kan se ärendelistan för ditt företag genom att välja "Kundtjänst" på förstasidan.
  • Om ditt företag har många ärenden registrerade i Mybring kan du använda filtreringsfunktionen för att begränsa ärendelistan till det som är relevant för dig.

Ladda ner kundtjänstärenden

  • För att få en översikt i Excel kan du klicka på "Ladda ner ärendelista". Du får då ett mejl med de ärenden som ligger i listan.

Prenumerera på ärendeuppdateringar

  • Om du vill ha uppdateringar om ett ärende i listan kan du klicka på ärendet för att öppna det och därefter välja "Prenumerera på ärendeuppdateringar".
  • Du får då ett mejl varje gång som ditt ärende ändrar status hos oss. På så sätt kan du hålla dig uppdaterad om ärendets gång och svara snabbt om vi behöver mer information från dig.