Så skapar du kundnummergrupper i Mybring
Om ditt företag har flera kundnummer hos Bring kan du spara tid med kundnummergrupper. Genom att slå ihop kundnummer i en eller flera kundnummergrupper får du enkelt en samlad bild av alla sändningar.
![Svartvit bild på laptop med Mybring på skärmen](/radgivning/mybring/skapa-kundnummergrupper/_/image/92990627-a0f3-46b4-9ecd-9dd334bcc6d2:fc99e94485597c8373fa0d8a9ef5bea2256cbf0c/block-2600-1463/dator-svart-vitt.jpeg?quality=60)
Så tar du ut rapporter i Mybring
I Mybring kan du ta ut en rad rapporter för dina paket- och godssändningar och få full kontroll över din logistik. Vi erbjuder olika rapporter inom kategorierna "Status", "Kvalitet och avvikelse", "Ekonomi" och "Klimat och miljö".
Så använder du dashboarden i Mybring
Mybrings dashboard synliggör dagens planerade utleveranser och eventuella avvikelser i realtid. På så sätt får du en snabb översikt över dina sändningar och kan vidta proaktiva åtgärder mot dina kunder vid avvikelser. Dashboarden är tillgänglig för norska och nordiska pakettjänster samt gods i Norge.
Så får du en översikt över dina volymer och kostnader i Mybring
Med översiktssidan i Mybring får du snabbt en överblick över antal sändningar och kostnader i ett enkelt visuellt gränssnitt. Översikten är tillgänglig för norska och nordiska pakettjänster samt gods i Norge.