Returnera enkelt: allt du behöver är en kod

Nu har vi gjort det busenkelt att returnera dina paket. Allt du behöver är en returkod, som du skriver på paketet. Sen fixar vi resten!
 

labelfri

 

När du ska returnera ett paket skriver du bara en kod på paketet och lämnar in i en Bring paketbox, eller tar till närmaste ombud. Skickar du från ett ombud visar du som nästa steg upp din QR-kod. Hur smidigt som helst!

Koden, som består av åtta siffror, hittar du i Bring-appen eller det mejl som du fick av oss i samband med returbekräftelsen. Där finner du även QR-koden.

Boka returen online via webbutiken du köpte varan från, så skickar vi en paketkod till dig.

Så här gör du:  

1. Packa ordentligt  

Skydda det du skickar så att det klarar resan. Återanvänd gärna det emballage varan kom i. Här kan du läsa mer om hur du packar din vara.

2. Märk paketet  

Skriv din Bring-kod tydligt med vattenfast penna på en slät yta. Till exempel ett papper eller etikett som sitter fast. Undvik plast eller annat där texten kan smetas ut. Bring-koden är unik och fungerar som mottagaradress. 

3. Lämna in paketet

Välj det som passar dig bäst:    

Bring paketbox  

  • Använd Bring-appen för att hitta närmaste paketbox och boka en lucka.  
  • Lämna in paketet i paketboxen inom en timme efter bokning.  

Bringombud  

  • Visa din QR-kod för registrering, när du lämnar in paketet. Du hittar din QR-kod här nedan och i Bring-appen.   

Vill du prata med någon på Kundservice?

Ring oss på +46 770 11 33 00

Du kan även chatta med oss.
 

Finner du inte svar på din fråga?

Här hittar du information om hur du hämtar och returnerar med Bring.