Tips inför Black Friday och jul – så förbereder sig webbutiken Indusia Design
En av årets mest hektiska perioder för webbutiker närmar sig – Black Friday och jul. Under dessa perioder är det viktigt att vara väl förberedd och ha rätt rutiner och processer på plats, i allt från en fungerande kassalösning, till att kunna hantera stora volymer av ordrar och returer.

Vill du få fler tips på hur du kan förbereda din webbutik på bästa sätt?
Kolla in vår guide för Black Friday och jul här.
Problemfria returer i din webbutik bidrar till en kundupplevelse i världsklass
Välfungerande returer är en av de stora och viktigaste pusselbitarna inom e-handel. Faktum är att hanteringen av returer är avgörande för att dina kunder ska få en shoppingupplevelse utöver det vanliga, och för att de ska ha fortsatt förtroende för din webbutik. I den här artikeln går vi igenom viktiga tips och råd för hur du kan skapa effektiva och problemfria returer som faktiskt gör skillnad ur ett kundperspektiv.
Bra kundservice - de största utmaningarna för webbutiker under Black Friday & jul
Black Friday och jul närmar sig med stormsteg. För nästan alla webbutiker är detta årets mest hektiska period som ofta kallas för högsäsongen – tiden på året då alla, även paketleverantörer och transportföretag, måste leva upp till de höga kraven från kunder och konsumenter.
Gör din webbutik redo för Black Friday
Det börjar bli dags att förbereda webbutiken för jul och Black Friday, startskottet på årets viktigaste handelsperiod. Detta har blivit en viktig dag, omsättningsmässigt för webbutikerna. Är du redo? Här ger vi dig några tips på hur du kan förbereda din webbutik inför denna intensiva period.