Vi skapar en mer kundorienterad och effektiv organisation. Från 1 januari 2023 går bolagen Bring E-commerce & Logistics AB orgnr 556420-3072 och Bring Parcels AB orgnr 556546-4939 samman. Verksamheten kommer i fortsättningen bedrivas i Bring Parcels AB. Båda bolagen ingår till 100% i koncernen Posten Norge AS.
Nytt faktureringssystem
Vid sammanslagningen byter Bring E-commerce & Logistics AB till Posten Norges och Brings gemensamma faktureringssystem vilket ger dig som kund tillgång till lättillgänglig och kundanpassad fakturainformation i portalen Mybring.
Vad innebär detta för dig som kund?
De nya fakturorna kommer att se lite annorlunda ut än vad de gör idag. Fakturan kommer vara utställd av Bring Parcels AB och ska betalas till det Plusgirokonto som står på dessa fakturor. Några kunder kommer även att få ett nytt kundnummer som du hittar på fakturan. Förändringen påverkar inte kundnummer för bokning.
I Mybring får du:
Översikt över dina öppna och betalda fakturor
Detaljerad fakturaspecifikation med möjlighet att göra egna sorteringar och urval
Vi erbjuder elektroniska fakturor enligt den europeiska standarden ”Peppol Bis Billing 3.0”. Vill du läsa mer om Peppol hittar du information på www.peppol.eu. Om du inte är mottagare av elektroniska fakturor erbjuder vi även fakturor via e-post.
På din nya faktura finns en direktlänk till fakturaspecifikationen i Mybring. Du kan också hitta dem genom att logga in i vår webbaserade självbetjäningslösning Mybring. Där kan du ladda ner fakturaspecifikationer i formaten PDF, Excel och XML.