Returhub

Returhantering för webbutiker i Norge som har lager utanför Norge.

  • Sömlöst - integrerade system och lösningar
  • Snabb hantering - smidigt returflöde ger lojala kunder
  • Konkurrensfördel - kostnadsbesparande och skapar försäljning
  • Hållbart - färre transporter

Returer för e-handeln kan vara krävande att hantera, särskilt för varor som exporteras till Norge som ligger utanför EU. Vi har länge specialiserat oss på inspektion och registrering av returer som ska skickas utomlands. Våra lösningar ger dig fler fördelar i form av ökad försäljning, ökad lönsamhet, lägre transportkostnader och minskad miljöpåverkan.

Man hämtar paket på ett lager ståendes på en truck

Vad ingår i lösningen?

  • Returhantering
  • Direktintegration med din webbutiksplattform
  • Returportal

Passar Returhub för dig?

Ja om din webbutik:

  • Säljer varor i Norge men har lager utanför Norge.
  • Vill förenkla tullåterbetalningar och minska administrationen.
  • Skickar kollin som huvudsakligen är i paketstorlek.

    Fem skäl till att använda Returhub

  1. 1

    Ökad försäljning

    För att en kund ska bli nöjd måste varorna levereras snabbt, returen måste vara enkel och pengarna måste snabbt returneras till kontot.

  2. 2

    Ökad lönsamhet

    Genom att hantera returerna direkt i Norge är det lättare att ansöka om återbetalning av tull och moms.

  3. 3

    Lägre transportkostnader

    När vi hanterar och konsoliderar returerna direkt i Norge kan vi uppnå upp till 30% reduktion av transportkostnaderna från Norge till Sverige.

  4. 4

    Mindre miljöpåverkan

    Genom att hantera och konsolidera returerna direkt i Norge skickas mindre varor från Norge till utlandet.

  5. 5

    Förenklad administration

    Vi har möjlighet att ansluta dig till vår returportal där du kan få tillgång till beställningsinformation och en bild på dina returer. Detta både förenklar kommunikationen och minskar administrationen.