Så efterlyser du ett paket från spårning i Mybring

Så efterlyser du ett paket från spårning i Mybring

Om ett paket inte har levererats som planerat kan du enkelt efterlysa det från spårningsbilden i Mybring. På så sätt sparar du tid och förfrågan skickas direkt till vår kundservice.

Svartvit bild på laptop med Mybring på skärmen

Efterlys paketet

  1. Klicka på "Spårning" och sök efter försändelsen.
  2. Om det har gått 2 dagar sedan försändelsens beräknade datum för förväntad leverans får du möjlighet att efterlysa försändelsen. Klicka på "Efterlys paketet".
  3. Fyll i en beskrivning av paketet, och ange om det är avsändaren eller mottagaren som ska ta emot paketet när det hittas.
  4. Klicka på "Efterlys paketet".

Din förfrågan skickas direkt till vår kundservice, och du kommer att höra från oss så fort vi vet mer om ditt paket.

Dela artikel