Så använder du beställningshistoriken i Mybring

Så använder du beställningshistoriken i Mybring

Med Mybrings beställningshistorik får du enkelt en översikt över alla beställningar på ditt företags kundnummer. Du kan snabbt söka efter specifika sändningar och se detaljer kring dem, skriva ut etiketter, se senaste spårningsstatus och kvitteringssidan.

Svartvit bild på laptop med Mybring på skärmen

Beställningshistorik på kundnummernivå

Mybrings beställningshistorik baseras på kundnummer. Det innebär att du utöver dina egna beställningar också ser alla beställningar som gjorts av andra användare med tillgång till samma kundnummer. Det gör det enklare för dig att få en totalöversikt över alla sändningar. 

Sök och filtrera

Genom att söka och filtrera blir det enklare för dig att hitta specifika sändningar. Du kan söka på sändningsnummer, avsändare, mottagare eller referensnummer. Om du vill filtrera din sökning kan du gör det baserat på tidsperiod, tjänst, vem som har beställt tjänsten och betalningsmetod.

Skriv ut etiketter

I beställningshistoriken kan du skriva ut etiketter till dina sändningar. Har du stora volymer kan du enkelt skriva ut etiketter till upp till 100 sändningar samtidigt. Du får då en samlad PDF-fil med alla etiketter som du valt att skriva ut. 

Se senaste spårningsstatus

I beställningshistoriken får du en snabb överblick med senaste spårningsstatus för dina sändningar. Vill du se fullständig spårningsinformation för sändningen klickar du bara på sändningsnumret.

Gå till kvitteringssidan

Om du behöver skriva ut kvitteringssidan hittar du enkelt tillbaka till den genom att gå tillbaka till beställningen i beställningshistoriken.