Vanliga frågor

Vanliga frågor för privatpersoner

  • Du spårar din sändning genom att fylla i kollinumret i sökfältet överst här på sidan. Om du saknar ett paket eller vara ska du i första hand kontakta företaget som skickade paketet till dig.

    Har du frågor om ett paket når du oss på 020- 765 000 och gäller det en hemleverans kan du kontakta oss på 08-120 245 40.

  • Om du behöver göra en reklamation - kontakta i första hand företaget som har skickat varan.

  • Kontakta oss på 08-120 245 24 så bokar vi en ny tid.

  • Ja. Personen måste då ta med både din och sin egen legitimation

  • När du har ett paket att hämta får du en avisering via sms/e-post med en kod och på vilket ombud som ditt paket finns. När du kommer till paketautomaten trycker du på ”Hämta” i displayen och därefter anger du den kod som du fått. När koden är registrerad öppnas den lucka där ditt paket finns.

  • Möjligheten att välja paketautomat som utlämningsställe beror på vilka leveransalternativ som nätbutiken du handlar ifrån erbjuder. Kontakta den aktuella nätbutiken och hör om vilka leverensmöjligheter de erbjuder!

  • Du kan hämta ut ditt paket när du har fått din avisering via sms/e-post, under ombudets normala öppettider.

  • Tyvärr kan vi inte göra detta i dagsläget.

  • Om du inte hämtar ut ditt paket första dagen, får du en påminnelse redan efter en dag. Påminnelsen skickas till det nummer/e-postadress som du angivit i din ursprungliga beställning.

  • Om din kod av någon anledning inte fungerar, kontaktar du kundservice på telefon 020-76 50 00, vardagar kl. 8-17.

  • Om ingen lucka öppnas trots att du slagit in din kod enligt instruktioner på displayen, kontaktar du kundservice på telefon 020-76 50 00, vardagar kl. 8-17.

  • Citymail är inte längre en del av Bring. Du hittar dem numera på Citymail.se.

  • Välkommen att kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig.