Hjälp med att spåra paket och varor

Spåra ditt paket med kolli- eller referensnummer

Vanliga frågor om spårning

  • Skriv ditt kolli – eller referensnummer i rutan högre upp på sidan. Ditt kolli – eller referensnummer hittar du oftast i din orderbekräftelse som du fått via mail eller sms.

  • Förseningar av ditt gods kan t.ex. ha orsakats av att fel adress använts, att det står boxadress istället för gatuadress, bristfällig emballering, bristfällig dokumentation vid förtullning eller att en del företagsnamn låter som en privatperson (för att undvika detta, använd ordet firma, AB eller liknande).

    Är du privatperson och ska ta emot ett paket som inte kommit fram - kontakta i första hand företaget som du ska motta paketet ifrån. 

    Är du kund till Bring och har skickat ett paket som inte har kommit fram, sök först via Mybring, behöver du ytterligare hjälp kontakta oss på cs@bring.com eller 0770-11 33 00 så hjälper vi dig.

  • Är du mottagare- kontakta i första hand företaget som har skickat varan.

    Är du avsändare och har en försändelse som skadats, försenats eller förlorats pga. vår hantering, kan du göra en reklamation. Fyll i ett av de formulär som finns listade på vår kundservicesida så återkommer vi till dig.

  • Om du har ditt fraktsedelsnummer/sändningsnummer kan du använda fältet ovan för att göra en sökning. 

    Hittar du inte den i sökningen kan du maila vår trafikkundtjänst på gods.sverige@bring.com. Observera att detta gäller produkterna Styckegods inrikes och Partigods inrikes, och inte hemleveranser och ombudspaket.

    Skicka gärna med ditt fraktsedelsnummer eller sändningsnummer så är det lättare för oss att hjälpa dig. Om du är osäker på hur försändelsen är bokad, kontakta primärt din avsändare eller den som bokat frakten mot Bring.