Bagagehantering av Bring

I samarbete med Sveriges ledande marktjänst- och flygbolag hanterar Bring en stor volym av hemleveranser av försenat bagage för flygresenärer från de flesta flygplatserna i Sverige. På den här sidan hittar du praktisk information om hemleverans av ditt bagage. Se om någon av de mest ställda frågorna ger dig den information du söker.

Bring på flygplats

Hur får jag information om min leverans?

När ditt bagage har anlänt till flygplatsen och vi får en bokning att det ska köras hem till dig så blir du kontaktad via SMS. På länken kan du välja dag & tid för din leverans.

Välj dato SE.JPG
Välj dag & tid för din leverans

Kan jag ändra leveransadress?

Ja, mejla oss på distribution.arlanda@bring.com så hjälper vi dig.

Kan ni lämna mitt bagage utanför dörren?

Ja, när chauffören har hämtat upp ditt bagage för leverans så får du ett sms där du kan välja att det går bra att lämna utanför dörren.

Efter lastet SE.JPG
SMS Meddelande

Hur blir jag kontaktad vid leveransen?

Chauffören kommer att ringa dig eller skicka ett meddelande via SMS när din adress är nästa stopp.

Jag vill ha ersättning för försenat eller skadat eller förlorat bagage, hur gör jag?

Vänligen kontakta flygbolaget du rest med för kompensation.