Genom att skapa en kundnummergrupp i Mybring kan du som har flera kundnummer hos Bring få en samlad bild av ditt företags samtliga Bring-sändningar, i en och samma rapport.

Om du inte känner till hur rapporter i Mybring fungerar, kan du först läsa vår introduktion till Mybring-rapporter innan du läser vidare om kundnummergrupper.

Vi har skapat en kort steg för steg-guide här nedanför.

Så här skapar du en kundnummergrupp

1. För muspekaren över din e-postadress i det övre högra hörnet och klicka sedan på Inställningar & API.
2. Klicka på Ny grupp i sektionen Kundnummergrupper
3. Fyll i ett namn på din kundnummergrupp, t.ex. "Alla kundnummer" och välj tjänst (vanligtvis "Paket och pall, länder utanför Norge")
4. Markera i listan till vänster under rubriken Alla kunder vilka kundnummer som ska ingå i kundnummergruppen
5. Klicka på Spara grupp

Nu kommer kundnummergruppen du sparat att finnas tillgänglig att välja nästa gång du skapar en rapport i Mybring. Precis som med vanliga rapporter på enskilda kundnummer, så går det att prenumerera på rapporter för kundnummergrupper.