Istället för att skicka iväg den spårningstrafiken till Brings spårningslösning, kan du med en enkel integration visa samma information på din egen webbplats där du får möjlighet till merförsäljning, anpassade spårningsmeddelanden och proaktiv kundservice.

Så gör du

1. Be de som utvecklar din nätbutik att besöka developer.bring.com och läsa på om Brings Tracking API.
2. Implementera Brings Tracking API i er nätbutik genom att be utvecklarna att skapa en sida där spårningsresultatet visas.
3. Förändra era bekräftelsemail så att spårningslänken går till er nätbutik istället för till spårningen på bring.se.

När det är klart - var kreativ och maximera effekten av din nya trafik! Här är några exempel:

  • Visa förslag på relevanta relaterade produkter för den beställning som spåras.
  • Har du kunder som är otåliga och spårat en sändning många gånger? Visa anpassade budskap och kanske ett personligt erbjudande.
  • Anpassa och gör spårningsmeddelandena mer personliga och relevanta för just dina kunder för de vanligaste spårningshändelserna.