Se vinnarintervjun med MatHem.se

Hör Andreas Engvall, Interaktionsdesigner på MatHem.se, berätta om varför just de kammade hem årets Customer Delivery Experience Award.


Mathem.se vann pris baserat på resultat från Brings Mystery eShopper-undersökning

MatHem.se vann det nyinstiftade priset Customer Delivery Experience Award, som delades ut under Nordic eCommerce Summit i Malmö nyligen. Priset baseras på kriterier baserade ifrån Mystery eShopperbilagan Delivery Matters* där Bring tillsammans med Nordic eCommerce Knowledge har testshoppat 100 nordiska nätbutiker med fokus på leveransupplevelse.

MatHem.se vann med motiveringen:  "För en enastående flexibilitet vid leveransvalet,  för en utmärkt kundkommunikation om leveransen igenom köpresan, för en aktiv kundservice som bidrar till att skapa trygghet kring leveransen, och för ett väl genomfört leveransögonblick - som mottagaren också erbjuds att utvärdera."

Se hela vinnarintervjun med Andreas Engvall nedan.

Vinnarintervju med Andreas Engvall, MatHem.se

Mer intressant läsning:

Tio tips för en bättre leveransupplevelse
Enkel leverans hem med ny smart leveransbox

 *Nordic eCommerce Knowledge testshoppar varje år över 100 nordiska nätbutiker med metoden Mystery eShopper och sammanställer resultaten i en omfattande Mystery eShopper-rapport. Delivery Matters är en kompletterande bilaga som enbart fokuserar på leveransupplevelsen, som tagits fram i samarbete mellan Nordic eCommerce Knowledge och Bring.  Läs mer om Mystery eShopper här.