Seminarium Gmeet 2018: Lär känna din nätkund

Här kan du ta del av Brings seminarium från Gmeet 2018 i Göteborg.


Erbjuder du de leveransalternativ som dina kunder önskar?

Kunden är inte längre nöjd med bara utlämningsställen och de vill dessutom bli erbjuden hemleverans för fler varor.

Filmerna nedan är delar i en artikelserie från ett seminarium på Gmeet i Göteborg 2018, och fakta är hämtad från Bring Research.

I del 1 hör du Jenny Linder berätta om vad vi redan vet om nätkunderna.

Jenny Linder på Gmeet18 (Del 1).

I del 2 pratar Jenny om vad vill nätkunder ha (som de inte får).

Jenny Linder på Gmeet18 (Del 2).

Del 3 - Hur får vi nya nätkunder att handla?

Jenny Linder på Gmeet18 (Del 3).

Del 4 - Hur får vi nätkunder att återvända?

Jenny Linder på Gmeet18 (Del 4).

Del 5 - Vad är viktigt för nätkunder när de handlar i olika branscher?

Jenny Linder på Gmeet18 (Del 5).

Ta del av fler insikter med Bring Research


Share Article