Til hovedinnhold

Köp och återkommande kunder

Visste du att 80% av alla nätkunder handlar i en butik som de har erfarenhet av tidigare? Konverterar din nätbutik och kommer dina kunder tillbaka?

Skandinaviska nätkunder återkommer gärna till samma nätbutik och det finns flera skäl till det. Om du vet vad dessa faktorer är, och hur du kan uppnå detta, har du nyttiga redskap som kan hjälpa dig att få kunderna att handla hos dig igen och igen.

Vi har frågat över 3.000 skandinaviska e-handelskunder om vad som gör att de väljer att handla från en specifik nätbutik och varför de kommer tillbaka. Svaren presenteras i Bring Research senaste rapport "Så väljer kunderna dig" och ger dig nyttig insikt om hur du kan positionera dig genom att sätta fokus på: 

  • Vad får kunderna att klicka på köpknappen?
  • Vad är det som gör att kunder återkommer till nätbutiken?
  • Hur kan du utmärka dig gentemot dina konkurrenter?

Få kunderna att välja dig!

Skaffa dig insikten du behöver för att öka konverteringen och för att få återkommande kunder.

Share Article