Genom att skapa en kundnummergrupp i Mybring kan du som har flera kundnummer hos Bring få en samlad bild av ditt företags samtliga Bring-sändningar, i en och samma rapport.

Om du inte känner till hur rapporter i Mybring fungerar, kan du först läsa vår introduktion till Mybring-rapporter innan du läser vidare om kundnummergrupper.

Vi har skapat en kort introduktionsvideo om kundnummergrupper som du kan se genom att klicka här, men du kan också följa vår steg för steg-guide här nedanför.

Så här skapar du en kundnummergrupp

1. För muspekaren över din e-postadress i det övre högra hörnet och klicka sedan på Inställningar & API.
2. Klicka på Ny grupp i sektionen Kundnummergrupper
3. Fyll i ett namn på din kundnummergrupp, t.ex. "Alla kundnummer" och välj tjänst (vanligtvis "Paket och pall, länder utanför Norge")
4. Markera i listan till vänster under rubriken Alla kunder vilka kundnummer som ska ingå i kundnummergruppen
5. Klicka på Spara grupp

Nu kommer kundnummergruppen du sparat att finnas tillgänglig att välja nästa gång du skapar en rapport i Mybring. Precis som med vanliga rapporter på enskilda kundnummer, så går det att prenumerera på rapporter för kundnummergrupper.